Ruchy CMA CGM- czyli powiew zmian

Dyrektor generalny CMA CGM zapowiada nowe umowy dotyczące dostaw z Państwa środka.


Czego dotyczą oraz jakie będą kolejne Inwestycje?

Działania CMA CGM


Rodolphe Saade, dyrektor generalny CMA CGM SA, powiedział, że firma zawarła nowe umowy na dostawy w Chinach.


Przedsiębiorstwo żeglugowe kontrolowane przez jego rodzinę osiągnęło porozumienie w sprawie dostaw metanolu i budowy nowych statków w Chinach, który jest częścią delegacji francuskich dyrektorów generalnych towarzyszącej prezydentowi Emmanuelowi Macronowi podczas wizyty w azjatyckim kraju.


Dyrektor powiedział, że zamawiane są nowe statki oceaniczne (pomimo spowolnienia w branży po boomie podczas pandemii), ponieważ niektóre stawki frachtowe wzrosły do ​​rekordowych poziomów.


    Nowe inwestycje


    Trzecia co do wielkości linia kontenerowa poinformowała również, że zainwestowała we francuską firmę zajmującą się mediami internetowymi. Poczynania te wynikają z planu Rodolphe Saadé, który tuż po objęciu stanowiska dytektorskiego skupił się na przejęciach mediów.


    CMA CGM kupiło regionalną gazetę La Provence oraz startowało do przetargu na francuską firmę telewizyjną Groupe M6.Obecnie CMA CGM planuje przejąć 16% udziałów we francuskiej firmie medialnej Brut, po zwiększeniu udziałów w nadawcy M6.


    Wynika to bezpośrednio z tego, że szacuje się, że Francji 90% mediów jest kontrolowanych przez miliarderów. Takich jak między innymi Bernard Arnault, najbogatszy człowiek Francji i założyciel LVMH, posiadający znaczne udziały w Les Echos i Le Parisien . François Pinault, założyciel Kering i Artémis, jest właścicielem tygodnika Le Point . Rodzina Dassault, która dorobiła się fortuny na lotnictwie, pozostaje właścicielem prawicowej gazety Le Figaro .


    Dodatkowo gigant żeglugowy Mediterranean Shipping Company – poprzez swoją spółkę zależną SAS Shipping Agency Services (SAS) – przejął Mediclinic, globalnego prywatnego dostawcę opieki medycznej.



    Opinie ekspertów


    Dyrektor generalny CMA CGM zaznacza, że

    „Widzi, że gospodarka światowa rośnie każdego roku o około 2% do 3%, więc to pochłonie całkiem sporo mocy produkcyjnych powiedział w wywiadzie. „Niektórzy radzą sobie lepiej niż inni, ale ogólnie powiedziałbym, że jest wzrost i dlatego zamawiamy nowe statki”.


    Przepisy dotyczące ochrony środowiska wymuszają przejście na nowe źródła energii do napędzania łodzi, co wymaga ich wymiany.


    Najprawdopodobniej zezłomujemy część naszych starych kontenerowców i zastąpimy je nowym tonażem – powiedział.


    CIEKAWOSTKA

    Skontaktuj się z nami i zaplanuj transport.

    Imię i nazwisko*
    Adres e-mail*
    Treść wiadomości*
    Akceptacja warunków*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sealand Liquids sp. z o.o, z siedzibą przy ul. Legionów 112/21, 81-472 Gdynia, Polska.

    Akceptacja warunków*

    Zapisuję się do newslettera.

    Wyślij

    Najnowsze wpisy

    Ile palet zmieści reefer i kontener - praktyczne przykłady

    Ile palet zmieści reefer i kontener - czyli praktyczne przykłady

    Dodaj recenzję
    Często pojawiają się pytania ile palet jest w stanie załadować kontener 20'...
    Czytaj dalej
    Jakie stawki przyniesie następny kwartał?

    Jakie stawki przyniesie następny kwartał?

    Dodaj recenzję
    Nasi klienci coraz częściej przychodzą do nas z pytaniem, o prognozy na naj...
    Czytaj dalej
    Dlaczego isotank góruje nad cysterną?

    Dlaczego isotank góruje nad cysterną?

    Dodaj recenzję
    Transport materiałów płynnych, gazów i chemikaliów jest kluczowym elementem...
    Czytaj dalej

    Masz pytania? Chętnie odpowiem

    Inne artykuły tego autora